آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

بله. شما بعد از وارد کردن اطلاعات در بخش مشخصات کاربری، می‏ توانید‌ آنها را ویرایش کنید. برای این کار، ابتدا باید با وارد کردن پست الکترونیک و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود شوید. سپس بر روی گزینه “ویرایش اطلاعات کاربری” کلیک نمایید. با کلیک بر روی این گزینه، به صفحه‏ اطلاعات کابری منتقل می‏ شوید و می‌توانید اطلاعات خود را ویرایش فرمایید.

 چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، رمز عبور جدید برای من ایمیل نشده است؟

اگر پس از ثبت درخواستتان، در اینباکس ایملتان، پیامی را دریافت نکردید، لطفاً ایمیل های اسپم (spam) خود را چک کنید. گاهی ممکن است ایمیل های ارسال شده برای شما به عنوان اسپم شناخته شوند. برای حساب‏ های کاربری gmail گاهی این اتفاق می‌افتد.

در صورتی که بخش اسپم را چک کردید و ایمیلی دریافت نکرده بودید، می‌توانید با کارشناسان نیک آب تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

 چگونه به اطلاعات خرید ها و فاکتورهای قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی خود، ابتدا به حساب کاربری خود وارد شوید. سپس روی گزینه “آخرین تراکنش ها” کلیک کنید. با کلیک بر روی این گزینه می‌توانید کلیه سفارش ها و فاکتورهای قبلی خود را در این صفحه مشاهده نمایید.

 به خرید از فروشگاه شما علاقه مندم اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه اطمینان حاصل کنم که پس از خرید، کالای مورد نظرم به دستم می‌رسد؟

جلب اعتماد مصرف کنندگان و خریداران عزیز از اولویت های فروشگاه نیک آب است. خوب است بدانید، سایت نیکاب موفق به اخد تمامی مجوزهای لازم به منظور جلب اعتماد کاربران در فضای اینترنت شده است. نماد اعتماد الکترونیکی از جمله مجوزهایی است که نیک آب موفق به اخذ آن شده است. این نماد توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏ شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر، می‏ توانید بر روی نماد اعتماد الکترونیکی سایت نیکاب کلیک نمایید تا از جعلی نبودن آن اطمینان حاصل فرمایید.

 آیا برای خرید از سایت، حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله، برای خرید از فروشگاه نیک آب به صورت آنلاین، لازم است که عضو سایت نیکاب شوید. البته شما بدون وارد شدن به سایت، می‏ توانید کالای مد نظرتان را به سبد خرید اضافه نمایید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شوید یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید.

 آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

بله، شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا کارشناسان نیک آب در اسرع وقت به سفارش شما رسیدگی کنند.

 آیا امکان کادو پیچ کردن سفارش من به منظور هدیه دادن وجود دارد؟

بله، فروشگاه نیک آب برای شما بستری را فراهم کرده تا بتوانید کالای مد نظرتان را کادو پیچ شده به فردی که دوست دارید، هدیه دهید. به این منظور، لازم است پس از ورود به حساب کاربری خود و اضافه کردن کالای مورد نظر به صفحه سبد خرید، بر روی گزینه “ارسال کالا به عنوان کادو” را انتخاب نمایید. با انتخاب این مورد، لازم است که کاغذ کادو مد نظرتان را از بین طرح های موجود انتخاب کنید تا بسته شما به صورت کادو پیچ شده ارسال شود.

 روش های ارسال کالا چگونه است ؟

فروشگاه نیک آب برای آسودگی شما، امکان ارسال کالا با چندین روش مختلف را دارد. در این مجموعه، با توجه به نوع کالا و مکان ارسال کالا روش های ارسال زیر برای شما در فاکتور خرید فعال می‌شود که به خواست خود می‌توانید هر کدام را انتخاب کنید :

  • پست پیشتاز
  • پست تیپاکس
  • پست سفارشی
  • باربری
  • پیک موتوری
  • و…

همپنین با توجه به سیاست فروشگاه در راستای جلب رضایت مشتریان خود، امکان ارسال رایگان کالا برای بعضی از کالا ها نیز وجود دارد. بدین منظور کالاهایی که شامل ارسال رایگان می‌شوند با گزینه “ارسال رایگان ” در قسمت معرفی کالا مشخص شدند.

 چگونه آدرس ارسالی کالای خود را تغییر دهم ؟

برای اضافه کردن آدرس جدید جهت ارسال کالا، لازم است که به بخش “جعبه آدرس ها” وارد شوید. برای ورود به این بخش، شما دو انتخاب دارید:

  • پس از ورود به حساب کاربری خود، از قسمت “آدرس های ارسالی” به صفحه درج آدرس های جدید وارد شوید و آدرس های جدید خود را درج نمایید.
  • در صفحه سبد خرید با کلیک بر روی لینک “جعبه آدرس ها” به قسمت درج آدرس های جدید وارد شوید. سپس آدرس های جدید خود را درج کنید.

 پس از ثبت سفارش، چه مدت طول می‌کشد تا کالا خریداری شده به دستم برسد؟

پاسخ این سوال کاملا بستگی به شیوه انتخاب شده برای دریافت کالا دارد. به طور مثال، عزیزانی که ساکن کرج و تهران هستند، با انتخاب شیوه ارسالی فوق سریع، می‌توانند در کمتر از 2 ساعت کالایی که خریداری کردند را درب منزل تحویل بگیرند.

برای کسب اطلاعات در این خصوص، پیشنهاد می‌کنیم صفحه “تحویل اکسپرس” را مطالعه نمایید.

 چطور می‌توانم فاکتور کالایی که خریداری کردم را پرداخت کنم؟

در حال حاضر عزیزانی که از فروشگاه نیک آب کالایی را خریدای می‌کنند، از طریق دو روش می‌توانند هزینه سفارش خود را پرداخت نمایند:

  • پرداخت آنلاین از طریق درگاه پرداخت امن زین پال
  • پرداخت آنلاین از طریق کارت به کارت

با مطالعه صفحه “شرایط و روش های پرداخت” می‌توانید، اطلاعات کامل تری در این خصوص کسب فرمایید.

 آیا امکان بازگرداندن کالا پس از خرید وجود دارد؟

از آنجایی که هدف نیک آب جلب رضایت و اعتماد مشتریانش است، اگر به هر دلیلی پس از خرید تصمیم به بازگرداندن کالای خریداری شده گرفتید، تا 7 روز پس از خرید می‌توانید کالای خریداری شده را مرجوع کنید. شرایط بازگشت کالا در مجموعه نیکاب را می‌توانید در صفحه “7 روز ضمانت بازگشت” مطالعه نمایید.

 محصولاتی که از فروشگاه نیک آب خریداری می‌شوند، دارای گارانتی هستند؟

بله، اغلب کالاهایی که در این فروشگاه به فروش می‌رسند، شامل گارانتی حداقل یک ساله می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر صفحه “شرایط گارانتی” نیک آب را مطالعه فرمایید.